الأربعاء، 25 يونيو 2008

هاى يا جماعة

هاى يا جماعة
بصوا بقى ، أنا صاحباتى قربوا يقتلونى خلاص من كتر الرغى فى ودانهم، و الورق اللى فى بيتنا تقريبا خلصته كله، و اخواتى اشتكوا منى علشان بمشى أكلم نفسى فى الاوده وفى الشقه، و معدش فاضل ليا غير حل وحيد، فكروا كده... ايوة برافو ، انى أعمل مدونه.
أنا أصلا مش عارفه اذا كان فيه حد هيقرا الكلام ده و لا أنا بكلم نفسى بس على العموم الكلام هنا مش هيكون أسوأ من كلامى مع نفسى فى أودتى و فى الشارع خصوصا ان مفيش حد هنا هيطلب لى الرقم اياه بتاع العباسيه.
يارب كده المدونة تكون خفيفة على قلوبكم و تحبوها أو اللى مش هيحبها على الاقل ما يكرههاش.
أصل أنا مش عامله المدونه دى علشان أقول فيها كلام مكعبر انا بس عايزه اقول اللى فى قلبى و فى دماغى.

4 قالوا اللى فى دماغهم:

التائب يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
امال هما عملين المدونات ليه مش علشان كل واحد يقول اللى بداخله
اكتبى وعبرى باسلوبك الجميل
بجد اسلوبك بسيط وجميل ودى ميزة يفتقدها كثير من الناس
واتمنى من الله ان يرزقك الخير كله عاجله واجله وان يعطيكى اكثر مما تتمنى
والله الموفق

شهد الملكات يقول...

ربنا يكرمك يا أستاذ مصطفى
انت مش ممكن تتخيل كلامك ده خلانى مبسوطه قد ايه
و يارب دايما اكون اكون عند حسن ظنك كده

التائب يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
من غير استاذ مصطفى ولا حاجه
لو عايزة تقولى اى حاجه اكتبيها وانشريها واخرجى ما بداخلك
ونصيحه بجد ادخلى عند المدونين الاخرين وحولى تحققى انتشار بجد دة هيفرق معاكى اوى
واتمنى لكى كل التوفيق ولو عايزة اى مساعدة ليه الشرف انى اسعدك
والله الموفق

التائب يقول...

واسمحيلى اضيف مدونتك عندى
والله الموفق

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP